Založ si blog

Život je jazda

Keď už som tým inštruktorom, napadlo mi také prirovnanie. Nuž som sa nad tým zamyslel, či to sedí 🙂

Na ceste bývajú aj kaluže

Na ceste bývajú aj kaluže


Nalejeme palivo. Niekto jazdí na benzín, iný na naftu, niekto už ekologicky na LPG, hybridom alebo elektromobilom. A štartujeme. Najprv sa učíme jazdiť. Inštruktori sa snažia – jeden viac, iný menej. Aj žiak (dieťa?)  – budúci samostatný vodič – musí vyvinúť nejaké úsilie a mať niečo v hlave. Inštruktori sa môžu aj striedať. Na niekoho zapôsobí viac žena (matka?), na niekoho muž (otec?).

Potom skúška (maturita?) a ide sa na cestu. Čo nenaučili v autoškole, musí mladý vodič zistiť sám. Získavanie skúseností je rôznorodé a môže dopadnúť všelijako. Buď sa vodič stane dobrým a jazda preňho bude pôžitkom, alebo bude porušovať predpisy, či havaruje.

Každý jazdí tak, ako žije

A čo koniec? Povedzme, že niekto uzná (alebo určí lekár), že zo zdravotných dôvodov už nemôže jazdiť, alebo „nerozchodí“ haváriu… Kto sa stará o seba, dbá na rozumnú výživu a životný štýl, zvyčajne sa dožíva viac, no je tu ja genetika…

 

Nuž ak sa sem niekto pozrie, nech napíše svoj názor. Ďakujem.

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

instructor

Pred pár rokmi sa o nich hovorilo veľmi často, dnes sú súčasťou nášho internetového života popri populárnejších sociálnych sieťach a nájdeme v nich aj veľa užitočného. Blog som plánoval, ale až neskôr, okolnosti ma však doviedli k blogu skôr. Tými okolnosťami bolo moje štúdium v Ďalšom vzdelávaní učiteľov informatiky. Pretože som už niekoľko rokov aj učiteľom autoškoly a fanúšikom motorizmu, nemohol som tu vynechať ani túto tému.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 1
Celková čítanosť: 904x
Priemerná čítanosť článkov: 904x

Autor blogu

Kategórie

Archív

Odkazy